Hvad er budskabet? Hvem er målgruppen? Hvordan skal det formidles? Vejen til en succesfuld kampagnestrategi er mange, men vigtigst er det at formidle budskabet til de rette modtagere. Dette kræver både synlighed, gentagelser, planlægning og et skarpt hold bag kampagnen. Vi er med hele vejen fra planlægning til realisering – og vi griber gerne bolden efter en endt kampagne, for at holde gang i gnisten som kampagnen har skabt hos målgruppen.
Jeg giver hermed samtykke til, at GB Grafisk må kontakte mig i forbindelse med min henvendelse.
For at kunne kontakte dig behandler GB Grafisk dine indtastede personoplysninger som navn, telefon og e-mailadresse. Vi er således dataansvarlig for behandlingen af dine personoplysninger.
Retsgrundlaget for behandlingen af disse og andre almindelige personoplysninger, du har givet os i din henvendelse, er samtykke, jf. persondataforordningens artikel 6, stk. 1, litra a.
Alle oplysninger behandles fortroligt.
Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage, hvorefter dine oplysninger vil blive slettet.
Du har til enhver tid ret til at få slettet dine oplysninger, få indsigt i dine oplysninger og få rettet fejl. Derudover kan du i visse tilfælde få begrænset behandlingen, gøre indsigelse mod behandlingen og få dine oplysninger udleveret digitalt.
Ønsker du at gøre brug af ovenfor nævnte muligheder, skal du give skriftlig besked til GB Grafisk på
.
Du kan klage over behandling af dine personoplysninger til Datatilsynet på www.datatilsynet.dk.