Vi har designet emballager i mere end 30 år. Hemmeligheden bag et godt emballagedesign er at fortælle og visualisere den rigtige historie om produktet. Det er altafgørende at emballagen skaber en rød tråd mellem brandet og målgruppen. Der kan være kamp om opmærksomheden på hyldepladserne i supermarkedet – derfor har vi altid blik for både materiale, den logiske designløsning, det grafiske udtryk og målgruppens behov.
Jeg giver hermed samtykke til, at GB Grafisk må kontakte mig i forbindelse med min henvendelse.
For at kunne kontakte dig behandler GB Grafisk dine indtastede personoplysninger som navn, telefon og e-mailadresse. Vi er således dataansvarlig for behandlingen af dine personoplysninger.
Retsgrundlaget for behandlingen af disse og andre almindelige personoplysninger, du har givet os i din henvendelse, er samtykke, jf. persondataforordningens artikel 6, stk. 1, litra a.
Alle oplysninger behandles fortroligt.
Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage, hvorefter dine oplysninger vil blive slettet.
Du har til enhver tid ret til at få slettet dine oplysninger, få indsigt i dine oplysninger og få rettet fejl. Derudover kan du i visse tilfælde få begrænset behandlingen, gøre indsigelse mod behandlingen og få dine oplysninger udleveret digitalt.
Ønsker du at gøre brug af ovenfor nævnte muligheder, skal du give skriftlig besked til GB Grafisk på
.
Du kan klage over behandling af dine personoplysninger til Datatilsynet på www.datatilsynet.dk.